Einde - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Luuk Sales - WaarBenJij.nu Einde - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Luuk Sales - WaarBenJij.nu

Einde

Door: Luuk

Blijf op de hoogte en volg Luuk

28 Januari 2014 | Cambodja, Khett Siem Reab

Einde

Aan deze reis is een einde gekomen. Na een kleine maand reizen vlieg ik zo naar huis.
Mochten er in mijn omgeving mensen zijn die in een soortgelijke situatie komen als dat ik nu zit, kan ik wel adviseren om te gaan reizen. Voor mij is het wel goed geweest.
Als je alleen reist, zie je andere dingen, ontmoet je een ander soort mensen, krijg je van de lokale bevolking andere dingen aangeboden, hoef je met niemand anders rekening te houden, behalve met jezelf.
Ik vind in mijn eentje reizen minder leuk dan met zijn tweeën. Ik vind alleen zijn helemaal niet leuk.
Terugkijkend op deze reis heb ik het naar mijn zin gehad. Ik heb veel plekken herontdekt, veel ontspanmomenten genomen en veel nagedacht. Eenzaamheid afwisselend met sprenkeltjes geluk.
Heldere en duidelijke conclusies zijn er niet naar boven gekomen maar ik ben wel een stap in de goede richting. Een aantal zaken zijn mij helder geworden en een aantal vragen nog onbeantwoord.
Ook zijn er een aantal vragen bij gekomen. Dingen waarvan ik gedacht zou hebben dat ik die zou missen heb ik helemaal niet gemist en er zijn dingen waar ik nooit eerder aan heb gedacht, die ik enorm gemist heb.
Het is allemaal heel vaag wat ik schrijf. Ik wil namelijk niet alles met iedereen delen. Dit doe ik wel in een persoonlijk gesprek, dan kan ik op dat moment wel beslissen wat ik met je wil delen en wat niet.

Alleen zijn is niet leuk.

Tot snel, Luuk.


  • 28 Januari 2014 - 07:50

    Barry:

    Gap! Tot snel.

  • 28 Januari 2014 - 12:07

    Pascal:

    Mooi Luuk! Ik ben heel benieuwd naar je verhalen en foto's.
    Goeie reis.
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Khett Siem Reab

Mazzelpik 2.0

The first one.

Recente Reisverslagen:

28 Januari 2014

Einde

27 Januari 2014

Ankor

22 Januari 2014

Knijper

19 Januari 2014

In de overgang

17 Januari 2014

Mooi was die tijd
Luuk

Actief sinds 15 Jan. 2014
Verslag gelezen: 613
Totaal aantal bezoekers 5916

Voorgaande reizen:

01 Juli 2015 - 09 Juli 2015

The fourth of July

02 Januari 2014 - 29 Januari 2014

Mazzelpik 2.0

Landen bezocht: