Bangkock ?! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Luuk Sales - WaarBenJij.nu Bangkock ?! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Luuk Sales - WaarBenJij.nu

Bangkock ?!

Door: Luuk

Blijf op de hoogte en volg Luuk

04 Januari 2014 | Thailand, Bangkok

Bangkock?

Vanochtend om 03:00 was ik klaar wakker. Lekker dat tijdsverschil.
Om 07:30 zat ik aan het ontbijt.
Het restaurant was gevuld met Thai, Japanners, Chinezen en ver weg in een spiegel zag ik 1 blanke.
Ik realiseerde me dat ik vanaf vandaag me aan moet passen aan de culturele gewoontes van het land waarin ik te gast ben.
Ongegeneerd slurpen, smakken, boeren en rochelen tijdens het eten horen daar dus ook bij.
Ik ben niet zo opgevoed. Als mijn ouders nog hadden geleefd hadden ze zich in hun graf omgedraaid. ( huh?) Tja Eef, ik heb je al eerder verteld dat ik niet zo'n ster ben in schrijven.
Vandaag is het zaterdag. Iets drukker dan de doordeweekse dagen. In het verkeer is daar niets van te merken. De wegen staan hier toch 24/7 vast. Daarom ga ik altijd met skytrain. Top.
Vanavond naar PatPong. Als je wilt weten wat dit is, moet je het maar googelen.
Ik kan je vertellen dat ik voor de namaak horloges ga.
Ik ben vanmiddag ook al wezen kijken. In het daglicht zien sommige dingen er toch heel anders uit.
Ook op zondag heb ik niet veel bijzonders gedaan. Beetje rondhangen in het MBK, Siam Paragon, Siam Discovery en de Siam tower.
Allemaal stuk voor stuk gigantische shoppingmalls met alle merken die er op de aarde te vinden zijn. Even voor de beeldvorming: naast de H&M en de drogisterij, zijn de winkels waar je Ferrari's, Porsches, Bentley's en Maserati's kan kopen.

In de avond heb ik mijn tas gepakt. Ik word om 06:45 op het busstation Mochit verwacht. Is ongeveer 45 minuten met de taxi van mijn hotel.
Vroeg naar bed dus.